zaterdag 6 januari 2024

Er zijn weer zulke leuke stempeltjes uitgekomen deze maand.
Ik ben met de no-line techniek bezig gegaan.
Hierbij maak je de afdruk van de stempel op het papier zo licht mogelijk zodat, als je hem gaat inkleuren, de meeste stempellijnen zullen wegvallen.
Het plaatje is met alcohol markers ingekleurd. Ik gebruik hiervoor Copics en de alcohol markers van de Action.
De ogen van de olifant heb ik een beetje veranderd. Van de halve boogjes op de stempel heb ik hele cirkels gemaakt en deze met zwart ingekleurd. Daarna heb ik met een witte gelpen 2 witte stippen er ingetekend. Met de zwarte alcohol marker heb ik daarna nog wat wippers getekend. Zo ziet de olifant er een beetje anders uit.

Een fijn weekend!

Gebruikte materialen:
LR0841 - Scalloped prectangles
CS1153 - Elephant hug
CS1156- Dieren groetjes

Geen opmerkingen:

Buttons toevoegen