vrijdag 19 januari 2024

Zoals jullie misschien al wel een paar keer gezien hebben, ben ik een jaar geleden begonnen met een alcohol marker-online-cursus bij Kit and Clowder.
Dat werden (als ik tenminste tijd had) 2 werkstukken per maand. De stapel werd groter en ik wilde het toch ergens netjes opbergen zodat ik er ook later nog wat informatie kon vinden,
Daarvoor heb ik bij de Action een schetsboek gekocht en had daarin voldoende ruimte om de werkstukken in op te plakken.


Op de Marianne Design pagina staan bij de downloads verschillende pagina's die je kunt downloaden en daarna uitprinten om in je eigen Paper Craft journaal te gebruiken.

Heb in mijn journaal de pagina "gebruikte kleuren" gebruikt. Super handig!
Ik heb zelf niet alle Copic marker kleuren en vul mijn kleuren aan met die van de Action.
Nu kan ik een vakje kleuren met de gebruikte kleur en daar achter zet ik dan het nummer zodat ik dat later altijd weer makkelijk terug kan vinden.

Heb alles nog niet definitief vast geplakt ................ misschien wil ik er nog wel wat meer aan versieren. 

Fijn weekend!

Geen opmerkingen:

Buttons toevoegen