maandag 30 september 2024

Afgelopen weekend even bezig geweest om wat restjes papier op te maken. Nou ja, dan moet je er altijd wel weer wat bij snijden om het toch helemaal af te kunnen maken. ;)

Voor deze kaart heb ik het bloc Christmas at Home gebruikt.

Voor de strook op de kaart heb ik eerst een strook kaartenkarton gesneden en hieroverheen dubbelzijdig plakband geplakt. Daarna zijn er allemaal stukjes dessinpapier opgeplakt (als een soort puzzel). In de witte openingen die daar tussen ontstonden heb ik, toen ik klaar was met plakken, wit glitterpoeder gestrooid voor een glitterend effect.


Voor deze kaart is papier van de Action gebruikt dat ik er nog had liggen.
De stroken dessinpapier zijn hier schuin op de kaart geplakt en daarna geembosd met een oude Cuttlebug embossing folder. Geeft weer een ander effect.

Op deze kaart heb ik weer allemaal strookjes zitten plakken. Allemaal dezelfde breedte. 

Geen opmerkingen:

Buttons toevoegen