zondag 27 oktober 2024

Het huisje van Marleen leent zich heel goed om een easelkaart mee te maken. En de kaart .........is nog geen 12x12cm. Dus kan makkelijk in een envelope.

Voor het tegelpadje voor de deur heb ik de schoorsteen van COL1559 gebruikt. Heb de stenen een beetje grijs/bruin gemaakt. Ze zijn met 1mm foam op de kaart geplakt, zo is er gelijk ook een verhoging om het huisje tegen te houden.

Voor het kleuren van het stempelpapier heb ik weer dezelfde kleuren gebruikt als in het vorige bericht.
Heb nu alleen blauw toegevoegd en daarvoor heb ik de kleuren uncharted mariner en chipped sapphire Distress inkt gebruikt.

De ondergrond heb ik nog eens geembosd met een stencil. 

Vond het ook wel leuk om het boompje en het poppetje rechtop op de kaart te laten staan.

Daarvoor heb ik een oudere mal gebruikt. nl. de LR0371 daarin zitten 2 onderdelen waarmee je kleine "kubusjes" kunt maken zodat je onderdelen kunt laten pop-uppen. Wil je de kaart plat versturen dan is dit helemaal geen probleem. Hier staat een uitleg hoe je dit voor elkaar kunt krijgen.

Nog een fijne zondag.

Gebruikte materialen:
COL1555 - Cabin by Marleen
COL1556 - Christmas cookies by Marleen
COL1559 - Rooftop by Marleen
LR0371 - Oval & pop-up
CS1037 - Hello Winter by Marleen
PS8169 - 2-layers Snow
CA3195 - Stamping paper a5

Geen opmerkingen:

Buttons toevoegen