maandag 21 oktober 2024

Op de Knotsgekke kaarten dagen 2024 heb ik een Dutch Doobadoomal gekocht. Op een beurs koop ik altijd 1 of meerdere terwijl ik nog niet weet wat ik ermee zou moeten doen. Dit keer was het een theekopje.


Maar zonder schoteltje. Die heb ik er zelf nog maar bij verzonnen want die koekjes moesten toch ergens op.

Theekop - 470.713.622

De koekjes en hun onderdelen (behalve dan de witte, die heb ik uit wit kaartenkarton gestanst) heb ik uit stempelpapier gestanst en daarna gekleurd met verschillende kleuren Distress inkt.
Rood: candied apple, festive berries enaged mahogany.
Groen: twisted citron, mowed lawn en rustic wilderness.
Licht bruin/geel: scattered straw, gathered twigs en antique linen. 
Donkerder bruin: scattered straw, gathered twigs en walnut stain.
Met een witte gel pen heb ik zo hier en daar wat witte accenten aangebracht.

Geen opmerkingen:

Buttons toevoegen